De omgeving waarin organisaties functioneren wordt steeds dynamischer en complexer. De klant verwacht een superieure digitale klantervaring. Een "superieure digitale klantervaring bieden" vraagt om het efficiënt op elkaar laten aansluiten van bedrijfsprocessen. Het vraagt om een transitie van "afdeling-gestuurd" naar "proces-gestuurd" werken. En die transitie is niet altijd eenvoudig.
Lees verderOntdek de praktische tips en visie van Hyleco Nauto, director eHealth Innovation UMC Utrecht, over de toekomst en transformatie van de zorg.
https://www.youtube.com/watch?v=dhpkZ3EoxTETerug naar het overzicht
Gerelateerde publicaties
28 september 2021
Publicaties
30 januari 2018
Blogs
ICT bepaalt de komende jaren de manier waarop de bedrijfsprocessen zijn ingericht en de plek die de zorginstelling gaat innemen op de markt. Dat vraagt om leiderschap in het digitale tijdperk en betekent dat de CIO meepraat met de raad van bestuur. Dat vraagt om een digitale strategie en toekomstvisie.
Lees verder