Cases

Samen maken we het verschil en bouwen we aan maatschappelijke oplossingen die mensen écht vooruithelpen. Laat u inspireren door de cases waar wij samen met onze klanten hard aan hebben gewerkt. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,3.




Siza optimaliseert de inzet van zorgtechnologie

Siza staat bekend om de inzet van innovatieve technologie binnen de gehandicapten zorg, vooral met zorgtechnologie. Om daar verder in te groeien zocht Siza advies voor het organisatorisch inbedden van zorgtechnologie en domotica.

Lees verder
Gemeente Apeldoorn zet volgende stap in informatiegestuurd werken binnen het sociaal domein

De gemeente Apeldoorn heeft een belangrijke stap gezet in de transitie naar informatiegestuurd werken. Met de ontwikkeling van de Monitor Maatschappelijke Ontwikkeling koppelt de gemeente beleid en data om nieuwe inzichten te verkrijgen in vraagstukken binnen het sociaal domein. Onder leiding van Gerco Buijk-Dijkstra van M&I/Partners is dit innovatieve project gerealiseerd, waarmee Apeldoorn het sociaal domein op een datagedreven manier inzichtelijk maakt.

Lees verder
Afdeling Schippersdam van Marente implementeert domotica van Avics

Op de open PG afdeling Schippersdam van locatie de Wilbert van Marente, een ouderenzorgorganisatie in de Rijn-, Duin- en Bollenstreek, moest het domoticasysteem worden vervangen. Collega Floor Mutsaerts nam voor Marente de rol als intern projectleider op zich om samen met de projectleider van Avics de nieuwe domotica te implementeren. 

Lees verder
Gemeente Ede versterkt haar IV-organisatie om meer toegevoegde waarde met digitalisering te realiseren

Gemeente Ede wilde graag haar organisatie rondom informatievoorziening, automatisering en informatiebeheer versterken (hierna: IV-organisatie). Anouk Kramp heeft in de rol van projectleider de CIO van de gemeente gefaciliteerd om binnen vier maanden te komen tot een ontwerp voor herinrichting van de IV-organisatie. Doel was een transparante keten waarin informatiemanagement, informatiebeheer en automatisering beter samenwerken voor de gemeentelijke interne klanten.

Lees verder