Van buiten naar binnen

Dienstverlening


De Modelgemeente monitort continu via klantreizen en klanttevredenheidsmetingen hoe inwoners en ondernemers de dienstverlening ervaren op de door hun gekozen kanalen. Het doel is om de dienstverlening voortdurend te verbeteren.

 

ICT-begroting van buiten naar binnen

Begroting incidenteel

Opleiding in VNG methodiek klantreizen

 

€ 3.000

Begroting structureel

Coördinator klantreizen 16 uur per week schaal 10

Projectleiders en -medewerkers klantreis

Tweejaarlijkse uitvoering Burgerpeiling door extern bureau

Klanttevredenheidsonderzoek per kanaal

 

€ 22.000

€ 200.000

€ 10.000 (per peiling)

€ 12.000


Toelichting ICT-begroting
We gaan ervan uit dat de projectleider en medewerker extern ingehuurd worden. De projectleider (schaal 10) en de projectmedewerkers (schaal 9) voor 16 uur per week, met een doorlooptijd van 3 maanden per klantreis (6 klantreizen per jaar).

 

Terug naar de Modelgemeente



Wil jij bijdragen aan een betere zorg en overheid?

 

Ontdek jouw mogelijkheden bij M&I/Partners. Samen maken we het verschil en bouwen we aan maatschappelijke oplossingen die mensen écht vooruithelpen.

Ontdek jouw carrièremogelijkheden