Het succes van adoptie ligt in het zorgvuldig meenemen van medewerkers en cliënten in het proces. Organisaties die slagen, besteden aandacht aan het versterken van digitale vaardigheden (‘kunnen’), het overtuigen van de meerwaarde (‘willen’) en het opbouwen van vertrouwen in technologie (‘durven’). Cruciaal daarbij is het actief betrekken van medewerkers en cliënten door hun input serieus te nemen, open te communiceren over zowel voordelen als risico’s, en hen te ondersteunen in elke fase van het traject.
Lees verderWhitepapers
13 januari 2025
Whitepapers
23 oktober 2024
Whitepapers
Storingsmeldingen waar je niets meer van hoort of van het kastje naar de muur gestuurd worden. Helaas is dit in veel organisaties de realiteit als het gaat om zorgtechnologie. Vaak ontbreekt een duidelijke eigenaar voor veel problemen rond zorgtechnologie. Dit is een belangrijke reden dat het opschalen van zorgtechnologie mislukt en waarom zelfs toepassingen na implementatie uiteindelijk in de kast van vergetelheid belanden.
Lees verder